معنا معدن نوآوری اندیشه

اولین شرکت سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه معدن

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com

چشم‌انداز معنا بر این انگاره استوار است که در آینده، شرکتی خواهد بود: پیشرو و اسوه در سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور؛ امیدبخش برای نخبگان ایرانی؛ کارآمد از نظر فنی و اقتصادی؛ مشارکت‌گرا و خوشنام در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و جذّاب برای نخبگان.

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان ۲۹، پلاک ۱۲ ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۷ | ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۸ info@manavc.ir

کنکاش مواد بهینه هفت

«فناوری فلوتاسیون کنکاش مواد هفت» که پرچم‌دار روش‌های پرعیارسازی مبتنی بر شیمی فیزیک است، برای اولین بار در کشور مشغول فعالیت است و تحت حمایت و راهبری مجموعه‌ی معنا مشغول به تولید و بهره‌برداری است. فناوری فلوتاسیون یکی از روش‌های رایج و پربازده‌ جهت پرعیارسازی در سراسر دنیاست و دانش فنی تولید سلول‌های فلوتاسیون، یکی از دانش‌های حیاتی در چرخه‌ی فراوری محصولات معدنی است.

آدرس سایت

زمینه فعالیت

فلوتاسیون

وضعیت

در حال فعالیت 

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت معنا معدن.نوآوری.اندیشه می‌باشد و استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به آن مطلب مجاز است.