معنا معدن نوآوری اندیشه

اولین شرکت سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه معدن

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com

چشم‌انداز معنا بر این انگاره استوار است که در آینده، شرکتی خواهد بود: پیشرو و اسوه در سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور؛ امیدبخش برای نخبگان ایرانی؛ کارآمد از نظر فنی و اقتصادی؛ مشارکت‌گرا و خوشنام در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و جذّاب برای نخبگان.

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان ۲۹، پلاک ۱۲ ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۷ | ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۸ info@manavc.ir

امضای تفاهم‌نامه شرکت معنا با سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات ‌معدنی کشور

تفاهم ‌نامه همکاری مشترک میان شرکت معنا (معدن، نوآوری، اندیشه) در راستای اجرای فرامین و مطالبه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر جهش تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها و به منظور گسترش همکاری علمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی، پژوهشی، نیروی انسانی، تجارب و تخصص طرفین در مورخه ۶ تیر ۱۴۰۰ به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با حضور آقای دکتر سعید اشیری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت معنا و آقای دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی به امضا رسید.


اهداف این تفاهم نامه شامل موارد ذیل می‌باشد:

• توسعه سرمایه گذاری در استفاده از فناوری های نوین در حوزه‌ی اکتشاف اعم از زمینی و دریایی

• توسعه سرمایه گذاری و استفاده از فناوری نوین در بخش اکتشاف و عناصر اقتصادی نظیر لیتیوم

• تقویت همکاری در حوزه مطالعات امکان سنجی ژئو پارک و ژئو توریسم در مناطق مستعد و نقاط پرپتانسیل

• بهره برداری از امکانات و ظرفیت‌ها و امکانات طرفین نظیر توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین‌المللی



در این نشست در کنار آقایان دکتر سعید اشیری مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت معنا و دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت، آقایان محمدمهدی صالحی عضو هیات مدیره شرکت معنا و حسن بیگ‌محمدلو رئیس کمیته حمل و نقل و توسعه دریامحور مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از معاونان و مدیران سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور نیز حضور داشتند.

در این نشست حاضرین در خصوص اطلاعات فنی و مهندسی خود در زمینه مطالعات علوم ‌زمین و معدنی به تبادل نظر و تجربه پرداختند.

لازم به ذکر است تفاهم‌نامه مذکور در راستای سخنان و مطالبه‌ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت حرکت انقلابی در مسیر جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و نیز به منظور گسترش تعامل علمی، تحقیقاتی، سرمایه گذاری و استفاده از امکانات پژوهشی و تجهیزاتی به امضا رسید.