معنا معدن نوآوری اندیشه

اولین شرکت سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه معدن

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com

چشم‌انداز معنا بر این انگاره استوار است که در آینده، شرکتی خواهد بود: پیشرو و اسوه در سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور؛ امیدبخش برای نخبگان ایرانی؛ کارآمد از نظر فنی و اقتصادی؛ مشارکت‌گرا و خوشنام در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و جذّاب برای نخبگان.

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان ۲۹، پلاک ۱۲ ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۷ | ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۸ info@manavc.ir

حضور شرکت سرمایه‌گذاری معنا و شتاب‌دهنده کانی بوم در رویداد جسور یزد

اولین جشنواره سرمایه‌گذاری و راهکار تأمین مالی یزد (جسور) باهدف تأمین مالی طرح‌های فناور، دانش‌بنیان و خلاق از ۲۳ تا ۲۵ بهمن در کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزاری شد.

این رویداد با حضور نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با امکان پذیرش طرح، رونمایی از محصولات و دستاورد‌ها و امکان حضور در میز‌های مذاکره سرمایه‌گذاری به همت شرکت سورنا و با حمایت فن‌بازار ملی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، خانه صنعت، معدن و تجارت یزد و پارک علم و فناوری یزد برگزار شده است.

در این جشنواره با حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد در حوزه‌های آب و انرژی، معدن، نانو، گردشگری، سلامت و … معرفی شده تا زمینه برای تسهیل تأمین مالی و تجاری‌سازی طرح‌ها فراهم شود.

شرکت سرمایه‌گذاری معنا باهدف معرفی و شناسایی طرح‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی، معرفی طرح‌ها و دستاوردهای شرکت، برگزاری جلسات مشترک با سرمایه‌گذاران، صندوق‌ها و کارآفرینان و همچنین حضور فعال در اکوسیستم نوآوری کشور در این رویداد به‌صورت تخصصی حضور داشته است.