معنا معدن نوآوری اندیشه

اولین شرکت سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه معدن

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com

چشم‌انداز معنا بر این انگاره استوار است که در آینده، شرکتی خواهد بود: پیشرو و اسوه در سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور؛ امیدبخش برای نخبگان ایرانی؛ کارآمد از نظر فنی و اقتصادی؛ مشارکت‌گرا و خوشنام در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و جذّاب برای نخبگان.

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان ۲۹، پلاک ۱۲ ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۷ | ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۸ info@manavc.ir

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین معنا و صدر فردا

شرکت دانش بنیان معنا معدن نوآوری اندیشه و شرکت دانش بنیان صدر فردا در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه، مشارکت در ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری در بخش معدن و صنایع معدنی، ارائه خدمات تجاری‌سازی، شتابدهی و توسعه کسب و کارهای نوآورانه است.

محمد مهدی صالحی مدیرعامل شرکت معنا در این نشست ضمن ابراز امیدواری از گسترش همکاری‌ میان دو شرکت گفت: صنعت همیشه دنبال راحل کامل است. ما در معنا تقریباً دو سال پیش یک شرکت EPC تشکیل دادیم برای نوآوری‌هایی که نیاز به بلوغ دارند و از این طریق می‌توان صنعت را اقناع کرد تا از محصولات تولید شده در نوآوری استفاده کند.
دکتر صالحی تأکید کرد: معنا در زنجیره آهن، مس، سرب و روی، تیتانیوم و نسوزها ورود پیدا کرده است و در حوزه بلوغ تکنولوژی باید به سمت زنجیره تأمین رفت.
وی همچنین خاطرنشان ساخت: اشتراکات بسیاری بین دو مجموعه وجود دارد و یکی از ویژگی‌های خوب مجموعه صدر فردا، ارتباط مستقیم با صنعت است. امیدواریم هم‌افزایی دو مجموعه معنا و صدرفردا بتواند کمک شایانی به نوآوری در صنعت معدنی و اکوسیستم نوآوری کند.

هادی کمالی مدیرعامل شتاب‌دهنده صدر فردا نیز در ادامه این نشست بیان کرد: حضور شرکت‌های بزرگی همچون موسسه دانش بنیان برکت و شستا در عرصه اکوسیستم نوآوری و فناوری جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: صدر فردا یکی از شرکت‌‎‌های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صدر تأمین(تاصیکو) است که با چهار مأموریت اساسی از جمله شتاب‌دهی ايده‌ها و محصولات نوآورانه و ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان با هدف ارزش آفرینی، پاسخ به نیازهای فناورانه بنگاه های بخش معدن و صنایع معدنی با هدف ارتقای بهره‌وری و خلق ارزش، پویش ملی بومی‌سازی با هدف تأمین نیازهای وارداتی بنگاه‌های صنعتی و معدنی با بکارگیری توان فنی داخلی در راستای جلوگیری از خروج ارز و خدمات مطالعه زنجيره ارزش معدن و صنايع معدنی تلاش دارد تا نوآوری را در شرکت‌های تابعه تاصیکو و سپس شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور گسترش دهد.

براساس این گزارش، با امضای این تفاهم‌نامه ضمن ایجاد منافع اقتصادی بلند مدت برای طرفین، توسعه پایدار و همه جانبه کشور و نیز ایجاد کسب و کارهای نوین بر مبنای جریان نوآوری و خلق ارزش در مسیر تبدیل ایده به محصول مد نظر قرار دارد.

معنا به عنوان یکی از شرکت‌های موسسه دانش بنیان برکت با مأموریت توسعه تکنولوژی و بلوغ صنعتی در حوزه معدن و صنایع معدنی شکل گرفته است که ضمن بهره‌گیری از شبکه‌های تخصصی موجود در کشور، سعی در به کارگیری قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صاحبنظران، کارشناسان، متخصصین و پژوهشگران برای حل مشکلات معادن، بنگاه‌های فعال در بخش معدن و صنایع معدنی و ارتقاء بهره‌وری تولیدات معدنی را با تکیه بر توسعه تکنولوژی به‌صورت بومی برعهده دارد.