معنا معدن نوآوری اندیشه

اولین شرکت سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه معدن

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com

چشم‌انداز معنا بر این انگاره استوار است که در آینده، شرکتی خواهد بود: پیشرو و اسوه در سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور؛ امیدبخش برای نخبگان ایرانی؛ کارآمد از نظر فنی و اقتصادی؛ مشارکت‌گرا و خوشنام در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و جذّاب برای نخبگان.

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان ۲۹، پلاک ۱۲ ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۷ | ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۸ info@manavc.ir

برگزاری جشنواره ریتکس توسط کانی بوم

 

این جشنواره با هدف ارتباط‌دهی چالش‌ها و مسأله‌‌های زیست‌بوم نوآوری کشور و تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌‌های پژوهشی در بازه زمانی آبان تا بهمن سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. این جشنواره به منظور بهره‌گيری از توان و ظرفيت بالقوه دانشگاه‌ها و تشويق متقاضيان به انجام تحقيقات و پروژه‌هاي كاربردی مورد نياز شرکت‌‌های دانش‌بنیان، خلاق و واحد‌های فناور برگزار خواهد شد.
چشم‌انداز این جشنواره گفتمان‌سازی و ایجاد بستر‌های حمایتی جهت تحول و توسعه پژوهش‌‌های کاربردی و مسأله‌محور با نگاه ویژه به اولویت‌‌های علمی و فناوری کشور تعریف شده است، اهداف این جشنواره پیوند نظام‌مند پژوهش‌های علمی و زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور، فرهنگ‌سازی و رونق گفتمان «پژوهش‌‌های مسأله‌محور»، ایجاد بستر تسهیلگری پژوهش‌‌های علمی کشور در جهت مهارت‌افزایی و تحقق کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان، ایجاد پویایی پژوهشی در توسعه نسل‌‌های نوین دانشگاهی هم‌جوار پارک‌‌های فناوری، توجه کلان و همه‌جانبه‌نگر به تمامی مقوله‌‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، فناورانه و مردمی زیست‌بوم نوآوری در کشور، شناسایی، تقدیر و حمایت از فعالان و کنشگران پژوهش‌‌های مسأله‌محور، برقراری تعامل مؤثر میان گروه‌‌های سیاست‌گذار، متولیان بخش دولتی و خصوصی زیست‌بوم نوآوری و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور است که در این میان تجاری‌سازی یافته‌‌های پژوهشی از اولویت بالایی برخوردار است.

آثار دریافتی، شامل پروژه‌‌های دانشجویی، ایده‌‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌‌های کارشناسی‌ارشد، رساله‌‌های دکتری و طرح‌‌های پژوهشی اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان سه سال اخیر است. شکل‌گیری هسته‌‌های پژوهشی و تأکید بر پژوهش‌‌های گروهی از معیار‌های پذیرش آثار جشنواره است. برگزیدگان این جشنواره، از بسته‌‌های حمایتی ویژ‌ه‌ای برخوردار خواهند شد. علاوه بر تأمین محور‌های تخصصی مورد نیاز شرکت‌ها در قالب این جشنواره، پارک فناوری پردیس از پژوهش‌‌های صورت‌گرفته در راستای اولویت‌‌های مدیریت و سیاست‌گذاری زیست‌بوم نوآوری کشور به صورت ویژه حمایت می‌کند.

 

پوستر رویداد ریتکس

جوایز برگزیدگان جشنواره در قالب بسته‌‌های حمایتی بلاعوض، تسهیلات و خدمات توانمندسازی، نمونه‌سازی و تجاری‌سازی در آیین اختتامیه جشنواره اهداء خواهد شد. هم‌چنین، ورود برگزیدگان

جشنواره به زیست‌بوم نوآوری تسهیل می‌شود.

به‌منظور احصای نیازهای شرکت‌های عضو پارک، سازندگاه کسب‌وکارهای نوآورانه کانی‌بوم، با شرکت‌های برگزیده در ارتباط خواهد بود و زمینه جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های دانشگاهی را بر مبنای نیازهای معرفی‌شده از سوی این شرکت‌ها فراهم خواهد کرد.