معنا معدن نوآوری اندیشه

اولین شرکت سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه معدن

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com

چشم‌انداز معنا بر این انگاره استوار است که در آینده، شرکتی خواهد بود: پیشرو و اسوه در سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور؛ امیدبخش برای نخبگان ایرانی؛ کارآمد از نظر فنی و اقتصادی؛ مشارکت‌گرا و خوشنام در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و جذّاب برای نخبگان.

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان ۲۹، پلاک ۱۲ ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۷ | ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۸ info@manavc.ir

شرکت گروه معدنی کوهسار سدید در نمایشگاه متافو ۱۴۰۱

نمایشگاه ایران متافو

گروه معدنی نوآوران کوهسار سدید که در سبد سرمایه‌گذاری شرکت معنا قرار دارد در نمایشگاه ایران متافو واقع در سالن ۲/۴۴ غرفه a03 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان این حوزه است.

گروه معدنی نوآوران کوهسار سدید با هدف تولید فیوزد آلومینا (اولین کارخانه تولید آلومینای ذوبی در ایران) تشکیل گردید. این شرکت موفق شده است با استفاده از دانش و با نگاه علمی به موضوعات و همچنین به کارگیری پرسنل با تجربه و خلاق محصولات با کیفیتی را تولید نموده و گامهای موثری را در زمینه تولید فیوزد آلومینا ایرانی در کشور بردارد.

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo 2021) در تاریخ ۹ آذر سال ۱۴۰۱در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار کرده و هر ساله فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور ۴۵۰ شرکت از ۲۲ کشور مختلف، در ۱۱.۱۸۵ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت-های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.