معنا معدن نوآوری اندیشه

اولین شرکت سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه معدن

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com

چشم‌انداز معنا بر این انگاره استوار است که در آینده، شرکتی خواهد بود: پیشرو و اسوه در سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور؛ امیدبخش برای نخبگان ایرانی؛ کارآمد از نظر فنی و اقتصادی؛ مشارکت‌گرا و خوشنام در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و جذّاب برای نخبگان.

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان ۲۹، پلاک ۱۲ ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۷ | ۰۲۱-۸۸۶۵۴۶۱۸ info@manavc.ir

بازدید از مجتمع معدنی و صنعتی فسفات اسفوردی در یزد

در انتهای دوره دوم پیش‌شتابدهی شتابدهنده کانی‌بوم، تیمی متشکل از کارشناسان سرمایه‌گذاری معنا، کانی بوم و تیم‌های کارآفرین به‌منظور آشنایی با فعالیت‌های معدنی و فرآوری در واحد معدنی و صنعتی فسفات اسفوردی از این مجموعه بازدید به عمل آوردند. بازدیدکنندگان از بخش‌های مختلف این مجموعه همچون معدن روباز و کارخانه فرآوری آن دیدن نموده و در انتها در راستای انتقال تجربیات، دانش فنی و بررسی راهکارهای همکاری مشترک جلسه‌ای با مدیران مجموعه مذکور برگزار گردید.

شایان‌ذکر است مجتمع معدنی و صنعتی فسفات اسفوردی با توان تولید دو محصول کنسانتره فسفات و کنسانتره آهن، باکیفیت‌ترین تولیدکننده فسفات کشور است که با تولید سالانه حدود ۶۲۰۰۰ تن کنسانتره فسفات به عنوان محصول اصلی و ۲۳۰۰۰ تن کنسانتره آهن به عنوان محصول جانبی، در ۳۵ کیلومتری شمال شرق شهرستان بافق و در ۱۵۵ کیلومتری استان یزد قرار دارد.

از مزایای کانسار اسفوردی برخـورداری از محتـوای ۱.۲ درصد عناصـر نادر خاکی است که در صنایع نظامی دفاعی، هواپیماسازی، سفینه‌های فضائی، توربین‌های بادی و غیره کاربرد دارد. پائین بودن درصد کادمیم در کنسانتره فسفات تولیدی (۵-۱۰ ppm) یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص محصول فسفات اسفوردی می‌باشد.